Відкриті уроки 2017-2018 н.р.

13.03.2018. Атестація. В Новотроїцької школи був проведений відкритий урок з інформатики для вчителів школи. Вчитель інформатики - Закоморний М.М. поділився з колегами своїм досвідом роботи, провів урок у 3 класі на тему: «Алгоритми в нашому житті». На уроці учні створювали алгоритми, використовуючи приклади з власного щоденного життя. 

➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠

 12.02.2018. Атестація. Відкритий урок біології у 6 класі, вчитель Шипота Л.В. Тема: "Квітка - орган статевого розмноження"


➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠

07.02.2018. Атестація. Відкритий урок з трудового навчання у 5-6 класах на тему: "Обробка виробів з тонколистового металу. Захист проектів". Вчитель: Сушко С.В.


➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠


01.02.2018. Атестація. Відкритий урок з природознавства у 3 класі. Урок захисту проектів на тему:  "Теплиця на моєму підвіконні". Вчитель: Сушко С.А.

➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠

Відкритий урок з інформатики
  13 грудня на базі Новотроїцької школи був проведений відкритий урок з інформатики для вчителів району. Вчитель інформатики - Закоморний М.М. поділився з колегами своїм досвідом роботи, провів урок в 6 класі на тему: "Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення". На уроці сформував вміння розробляти план створення презентації, розвивав логічне мислення, враховуючи вікові особливості та рівень засвоєння навчального матеріалу. 
     На своєму уроці використовував інтерактивні методи навчання: Вправа «Мікрофон», тестування в програмі My Test., гра «Правильно – не правильно». Практичним завданням було створити презентацію на тему: "Зимові свята" (свята обирались різні та у випадковому порядку). Після практичної роботи учні виконали взаємоперевірку - підрахували свої бали та визначили свою оцінку за роботу на уроці.

➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠➠

    21 листопада на базі Новотроїцької школи був проведений відкритий урок з природознавства для вчителів району, які викладають у 2 класі. Вчитель початкових класів Панченко Т. І. поділилась з колегами своїм досвідом роботи, провела урок на тему: "Отруйні рослини". На цьому уроці розкрила значення отруйних рослин для природи та людини, розвивала спостережливість учнів, учила логічно мислити, зіставляти та робити висновки. На своєму уроці використовувала інтерактивні методи навчання: інтелект-карту "Мандрівка", гру "Правда чи неправда", вікторину "Збираємось у подорож", вправу "Незакінчене речення". На уроці працювали з ілюстраціями, на яких були зображені їстівні та  отруйні рослини. Виховувала бережливе ставлення до природи.

Немає коментарів:

Дописати коментар